Co zrobisz, kiedy klienci nie zaakceptują ustalonej przez ciebie ceny

Co zrobisz, kiedy klienci nie zaakceptują ustalonej przez ciebie ceny twojego produktu czy usługi? Oto kilka rzeczy, o których powinieneś pamiętać:

  1. Publiczna akceptacja zmiany cen. Łatwiej obniżyć ceny niż je podwyższyć. Możesz ustalić sobie skalę cen, poczynając od najbardziej optymistycznej, a kończąc na przynoszącej minimum zysku. Próbuj sprzedawać za optymalną cenę. Jeśli nie jesteś w stanie utrzymać wielkości sprzedaży przy tej cenie, wtedy obniż ją. Jeśli zaczniesz ustalać ceny od najniższego końca, możesz stracić swoich miejscowych klientów w momencie, gdy będziesz musiał podnieść ceny.

  2. Akceptacja małego marginesu. Możesz zostać zmuszony do akceptacji małego marginesu zysku. Twoim celem może byc 20% zysku. Jeśli jednak nie będziesz miał odpowiedniej ilości klientów na tym poziomie cenowym, wtedy będziesz musiał zmniejszyć cenę i zaakceptować mniejszy zysk.

  3. Zmniejszenie kosztów. Inną alternatywą jest zmniejszenie kosztów własnych. Być może istnieje bardziej efektywna metoda produkcji twojego wyrobu albo tańszy sposób świadczenia usługi. Odnoszący sukces dyrektorzy porafią obciąć nadmierne wydatki firmy.

  4. Urozmaicenie usług i produktu. Możesz być w stanie pokonać konkurencję zwracając uwagę na jakość, wykonanie, czas dostarczenia, itp. Klient zapłaci więcej za to, co uzna za lepsze.

  5. Zaprzestanie produkcji. Może się tak zdarzyć, ze nikt nie kupi produktu za cenę, którą chcesz zmienić. Kiedy zawiodą już wszystkie inne możliwości, najlepiej po prostu przerwać produkcję danego artykułu albo zastapić go innym.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Dzień dobry, Jestem właścicielem firmy, prowadzę ja od 10 lat z sukcesem. Moje mikroprzedsiębiorstwo to zarówno forma zarabiania na życie jak i pasja. Na blogu umieszczam wszystkie istotne według mnie informacje o biznesie i księgowości!
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.