Czy można obniżać ceny, aby pokonać konkurencję?

Odpowiedź na to pytanie zależy od twojej konkurencji. Zwykle mała firma nie jest w stanie z powodzeniem konkurować z cenami ustalonymi przez wielką kompanię. Wielkie firmy zwykle działają wystarczająco długo i mają na tyle możliwości, aby do minimum zmniejszyć koszty produkcji. Kupują materiały hurtowo po niższych cenach. Często są tak sprawne, że nowej firmie trudno jest się z nimi porównywać. Jeśli jednak uznasz, że twoja firma może być konkurencyjna, wtedy musisz dać klientom podstawy do tego, aby płacili twoje ceny. Jest to czas zwracania uwagi na specjalne właściwości czy jakość twojego produktu lub usługi. Jeśli w swojej miejscowości konkurujesz z firmą o podobnej co twoja wielkości, to może zaistnieć taka sytuacja, że ustalisz ceny niższe niż ona. Rozpoczynając działalność możesz zaakceptować niższy zysk, szczególnie wtedy, jeśli zechcesz spenetrować rynek, który poprzednio należał do innej firmy.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Dzień dobry, Jestem właścicielem firmy, prowadzę ja od 10 lat z sukcesem. Moje mikroprzedsiębiorstwo to zarówno forma zarabiania na życie jak i pasja. Na blogu umieszczam wszystkie istotne według mnie informacje o biznesie i księgowości!
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.