Inne firmy w tym samym rejonie

Należy wziąć pod uwagę ilość i rodzaj firm znajdujących się na tym samym obszarze. Przykład firmy związanej z samochodami, opisany powyżej, ilustruje jeden aspekt tej sprawy. Oprócz uwzględnienia niekonkurencyjnych firm należy także wziąć pod uwagę firmy stanowiące konkurencję. Niekonkurencyjne firmy zwykle poszerzają przedsięwzięcie, a konkurencyjne zmniejszają go. Taki przypadek wystąpił kilka lat temu w stanie Indiana. Nowa sieć barów serwujących szybkie posiłki (fast-food) przeniosła się do miasta i zajęła najlepszą możliwą lokalizację. Jednak była tam ograniczona przestrzeń parkingowa, bez możliwości rozwoju na przyszłość. W miarę rozwoju przedsięwzięcia budynek powiększył się ale, parking w porze lunchu był całkowicie zapełniony. Zarówno przez główne jak i tylne wejście można było obserwować ludzi, którzy nie znajdując miejsca na parkingu zawracali do firmy po drugiej stronie ulicy, gdzie znajdował się większy parking. W ten sposób sąsiadująca firma zaczęła odnosić duże zyski.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Dzień dobry, Jestem właścicielem firmy, prowadzę ja od 10 lat z sukcesem. Moje mikroprzedsiębiorstwo to zarówno forma zarabiania na życie jak i pasja. Na blogu umieszczam wszystkie istotne według mnie informacje o biznesie i księgowości!
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.