Korzystne kontakty z odbiorcami

Wyposażeni w tę listę uczestnicy spotkania myśleli o sposobach nawiązania korzystnych kontaktów z odbiorcami paszy. Było dla nich oczywiste, że więcej zysku da im czas poświęcony nabywcy 60 ton paszy niż czas przeznaczony dla potrzebującego tylko 6 ton tej samej paszy. Nawiązywanie kontaktu z odbiorcami o małych zarobkach czy posiadających długi także nie byłoby korzystne dla nowej firmy. Techniki zdobywania lojalnych klientów różnią się w zależności od rodzaju firmy. Jednak wzór Phila służy jako dobry przykład i można go zastosować do wielu firm. Listę odbiorców paszy Phil dzielił z kolegą, sprzedawcą z jego firmy. Obydwaj odwiedzili trzech najlepszych potencjalnych klientów z listy. Sprzedawca po powrocie do firmy utrzymywał z nimi kontakt. Firma paszowa posiadała farmę doświadczalną w pewnej odległości od Exeter. Dla tych trzech potencjalnych klientów zaaranżowano na koszt firmy wycieczkę, aby na własne oczy mogli przekonać się jak przebiegają doświadczenia i wdrożenia żywieniowe. Nieco późnią jeden z nich wraz z synem oraz dwoje innych klientów zostali zaproszeni na seminarium „żywienie bydła” odbywające się na uniwersytecie stanowym. W wyniku nawiązanych kontaktów w następnym roku firma sprzedała dużą ilość paszy dla tych farmerów. Podobną strategię zastosowano w stosunku do każdego z potencjalnych klientów. Inni klienci również nie zostali zaniedbani. Wiele wysiłku włożono w usprawnienie zarządzania, aby dodatkowe zyski mogły umożliwić Philowi i jego współpracownikowi dalszy rozwój. Osobiste kontakty, także po godzinach pracy, są bardzo pomocne. Członkowie rodziny są również bardzo ważni dla przedsiębiorcy.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Dzień dobry, Jestem właścicielem firmy, prowadzę ja od 10 lat z sukcesem. Moje mikroprzedsiębiorstwo to zarówno forma zarabiania na życie jak i pasja. Na blogu umieszczam wszystkie istotne według mnie informacje o biznesie i księgowości!
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.