Namnażanie marek

Często w bardzo różnych sytuacjach ekonomicznych dochodzi do wielokrotnego pomnażania marek na rynku. Pojawiają się co chwila nowi producenci, mimo że rynek wydaje się być nasycony. Nie wynika to jednak ze szczególnej odwagi przedsiębiorców ryzykujących w walce z gigantami o kilka procent udziału rynku. Do pomnażania marek przede wszystkim przyczyniają się rachunki ekonomiczne. Niektóre firmy produkcyjne posiadają tak nowoczesne metody wytwarzania dóbr, od masła, przez kiełbasy tradycyjne, na tabletach kończąc, że wyprodukowanie po połowie kosztów masła, kiełbasy czy tabletu dużo gorszego nie jest żadnym problemem. Ale globalna marka znana od wielu lat z tego, że dostarcza na sklepowe półki tylko i wyłącznie najlepsze, przetestowane jakościowo towary, straciłaby bardzo wiele na oferowaniu gorszych wyrobów pod swoją marką. W ekonomii globalnej natychmiast zakłada się spółkę-córkę, która po prostu w papierach widnieje jako producent, co pozwala na dystrybuowanie tych produktów pod inną marką.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Dzień dobry, Jestem właścicielem firmy, prowadzę ja od 10 lat z sukcesem. Moje mikroprzedsiębiorstwo to zarówno forma zarabiania na życie jak i pasja. Na blogu umieszczam wszystkie istotne według mnie informacje o biznesie i księgowości!
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.