Poszukiwanie potencjalnych klientów

Odwiedzanie potencjalnych klientów powinno być priorytetem. Niektóre z metod, jakich używał Phil aby nawiązać kontakty, zostały już opisane. Zauważ, że kontakty te opierają się na wspólnych działaniach. Poza tym takie kontakty może zainicjować poczta. Czy pamiętasz młodego przedsiębiorcę, który zbyt późno dowiedział się, że zakupiony przez niego znak nie może zostać zainstalowany? Chciał on przyciągnąć nowych klientów do swojej restauracji. Wysłał więc swoim potencjalnym klientom kupony, dzięki którym płacili w określonym czasie tylko połowę ceny. Później stemplował je i w czasie promocji klient mógł ich używać dwukrotnie czy nawet trzykrotnie. To sprawiło, że ludzie mieli dużo życzliwości dla tego przedsiębiorcy.

Zaangażowanie klienta w promocję. Podczas promocji Phil regularnie używał dwóch żywych zwierząt lub tuzina kur w klatkach. W jednej z promocji wykorzystywał dwa tuczniki i co tydzień ogłaszał wyniki konkursów. W soboty proszono klientów aby uczestniczyli w ważeniu tuczników potrzebnym do stwierdzenia rekordu. Każdej soboty były one ważone kilkanaście razy zanim oficjalnie podano czy uzyskały rekord. W ten sposób mocno zaangażowano dużo więcej ludzi niż wtedy, gdyby podawano tylko sam wynik. Ludzie zaczęli się interesować i przychodzili co tydzień aby zobaczyć jak przebiega konkurs.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Dzień dobry, Jestem właścicielem firmy, prowadzę ja od 10 lat z sukcesem. Moje mikroprzedsiębiorstwo to zarówno forma zarabiania na życie jak i pasja. Na blogu umieszczam wszystkie istotne według mnie informacje o biznesie i księgowości!
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.