Poszukiwanie pożądanych klientów

Na początku swojej kariery w biznesie paszowo-zbożowym, podczas spotkania dla lokalnych dealerów prowadzonego przez przedstawiciela firmy, Phil dowiedział się jak szukać głównych odbiorców paszy na tym obszarze. Phil i jego partnerzy zdecydowali się wypróbować podane sugestię. Sporządzili listę potencjalnych klientów opartą na następujących kryteriach:

  • wielkość operacji

  • pozycja społeczna

  • kategoria kredytowa albo możliwość dokonywania terminowych spłat

  • znajomość odbiorców

  • jakość zarządzania farmą przez odbiorcę.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Dzień dobry, Jestem właścicielem firmy, prowadzę ja od 10 lat z sukcesem. Moje mikroprzedsiębiorstwo to zarówno forma zarabiania na życie jak i pasja. Na blogu umieszczam wszystkie istotne według mnie informacje o biznesie i księgowości!
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.