Poznać profil klienteli i nauczyć się strategii zdobywania klientów

Bez względu na, to czy firma zajmuje się usługami, sprzedażą czy produkcją, zawsze pozostaje uzależniona od swoich klientów. Bardzo ważnym zagadnieniem jest pozyskanie i utrzymanie klientów. W tym rozdziale zajmiemy się działalnością związaną z klientami, w odróżnieniu od promocji opisanej w innym rozdziale.

Przykład: Przez kilka miesięcy Phil bezskutecznie usiłował sprzedać Walterowi linię żywieniową. W klasie miał kiedyś, jeszcze przed założeniem firmy „Exter Feed and Grain”, dwóch synów Waltera i wydawało mu się, że on i Walter mają do siebie wzajemnie z-uifanie, lecz niespodziewanie Walter stał się podejrzliwy co do motywów jego postępowania. Aby przekonać Waltera Phil zaproponował przeprowadzenie wspólnego eksperymentu z dwoma dozownikami paszowymi. Jeden miał zasilać istniejącą linię, a drugi linię Phila. Synowie Waltera odnieśli się entuzjastycznie do tego pomysłu i Walter zgodził się. Dokładnie zważoną paszę treściwą zmagazynowano w dwóch zbiornikach, z których transportowana była do dwóch dozowników umieszczonych w dwóch oddzielnych kojcach z tucznikami. Dzięki temu eksperymentowi Walter sprzedał wcześniej swoje tuczniki i zużył mniej paszy na kiligram przyrostu. O swoim rekordzie opowiedział sąsiadom.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Dzień dobry, Jestem właścicielem firmy, prowadzę ja od 10 lat z sukcesem. Moje mikroprzedsiębiorstwo to zarówno forma zarabiania na życie jak i pasja. Na blogu umieszczam wszystkie istotne według mnie informacje o biznesie i księgowości!
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.