Poznanie dodatkowych potrzeb twojego klienta

Inną techniką używaną przez Phila było kupowanie od potencjalnego klienta zwierząt, które chciał wykorzystać w sklepie. Podawano także wyniki produkcyjne dla broilerów w klatkach i przyszły klient mógł je porównywać z wynikami pozostałych broilerów. Do demonstracji Phil kupował niedożywione warchlaki i używając metod wzmocnionego żywienia oraz odpowiedniej higieny doprowadzał je do stanu zwierząt mogących dawać zysk. Takie demonstracje pomagały w zdobyciu klientów. Pochodzenia zwierząt nigdy nie ujawniano bez zgody właściciela. Kiedy zwierzęta uzyskiwały doskonałe wyniki, zwykle bez przeszkód uzyskiwano taką zgodę. Innym użytecznym narzędziem zdobywania klientów i rozwijania firmy jest poznanie jakie inne artykuły klient byłby skłonny kupić. Na początku swego urzędowania w „Exeter Feed & Grain” Phil miał klienta, który zakupił kilka maszyn do żywienia kurcząt i chciał również kupić urządzenie dostarczające wodę dla świń. Phil zapytał o typ urządzenia i zaoferował 10% zniżki ponieważ aktualnie nie posiadał takiego urządzenia na składzie. Sprzedaż wzrosła, a klient był usatysfakcjonowany obsługą. Phil zdecydował, że krótki kwestionariusz pomoże mu odkryć czym, oprócz sprzedaży paszy i sprzętu sanitarnego powinien się zająć. Dzięki temu badaniu doszedł do sprzedaży bloków minerałów i soli, melasy, dużych maszyn do karmienia bydła i Świn oraz innych artykułów. Innym sposobem poznania tego, co twój klient chciałby jeszcze kupić jest zwrócenie uwagi na to, o co pyta będąc w sklepie. Sprowadzanie artykułów, w które twój klient zaopatruje się u twojej konkurencji, może być sposobem uzyskania większego zysku.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Dzień dobry, Jestem właścicielem firmy, prowadzę ja od 10 lat z sukcesem. Moje mikroprzedsiębiorstwo to zarówno forma zarabiania na życie jak i pasja. Na blogu umieszczam wszystkie istotne według mnie informacje o biznesie i księgowości!
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.