Praktyki poprawiające związki z ludźmi z pracy

 Istnieje kilka dobrych praktyk poprawiających twoje związki z ludźmi. Między innymi są to: 

Uśmiech Uśmiech jest zawsze stosowny jeśli jest szczery. Ktoś zauważył, że do uśmiechu używa sie mniej mięśni niż do marszczenia się. Warto propagować miły uśmiech. Kiedy się uśmiechasz, inni robią to samo i w ten sposób rodzą się pozytywne odczucia. Twoja firma działa sprawniej, kiedy uśmiechasz się przy pracy. Śmiech to pozytywne wzmocnienie otoczenia i ciebie samego. Kiedy się uśmiechasz, czujesz się dobrze. Entuzjazm jest pozytywną cechą.

Pozdrawianie. Pozdrawianie ludzi jest majątkiem firmy, który się podwaja gdy pozdrawiając używasz nazwiska klienta. Nauczenie się nazwisk klientów pozwala na przywiązanie ich do firmy. Poznanie ich zainteresowań, pracy i rodziny jest dobrze wykorzystanym czasem.

Słuchanie. Słuchanie jest cenną umiejętnością, niewykorzystywaną przez większość ludzi. Czy potrafisz słuchać? Czy pamiętasz nazwisko osoby, która przedstawiła ci się pięć minut temu? Większość z nas może poprawić swoje umiejętności słuchania i uniknąć incydentów takich jak ten.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Dzień dobry, Jestem właścicielem firmy, prowadzę ja od 10 lat z sukcesem. Moje mikroprzedsiębiorstwo to zarówno forma zarabiania na życie jak i pasja. Na blogu umieszczam wszystkie istotne według mnie informacje o biznesie i księgowości!
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.