Przewidywanie sprzedaży

Zanim zdecydujesz się na ustalenie swego poziomu produkcji i cen, powinieneś wiedzieć, jakiej wielkości sprzedaży możesz się spodziewać. Przewidywanie sprzedaży można porównać z prognozą pogody. Podobnie jak meteorolog będziesz prognozował korzystając ze wszystkich dostępnych danych. Oto lista kilku ważnych pytań, które pomogą ci przewidzieć wielkość sprzedaży:

  • Kto będzie kupował mój produkt czy usługi?

  • Ile za nie zapłaci?

  • Jak często będzie kupował?

  • Ile będzie kupował?

  • Gdzie mieszkają moi klienci?

  • Z jak daleka przyjadą, aby kupić mój produkt lub skorzystać z usług?

  • Jeśli będę posiadał firmę produkcyjną lub usługową, to jaką wielkość, kolory i styl będą preferować klienci?

  • Jeśli będę miał firmę usługową to w jakiej porze roku ludzie będą płacić za moje usługi?

  • Jak idzie sprzedaż mojej konkurencji?

  • Jakie są ogólne trendy w podobnych firmach?

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Dzień dobry, Jestem właścicielem firmy, prowadzę ja od 10 lat z sukcesem. Moje mikroprzedsiębiorstwo to zarówno forma zarabiania na życie jak i pasja. Na blogu umieszczam wszystkie istotne według mnie informacje o biznesie i księgowości!
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.