Przykład poznania klienteli

Don prowadzi centralnie zlokalizowaną firmę sprzedającą opony i świadczącą usługi. Zawsze stoi do niej sznur ciężąrówek. W firmie zatrudnieni są dobrze wyszkoleni, uprzejmi pracownicy. Za każdym razem gdy pracownicy Dona obsługują samochód, równocześnie jest przeprowadzany krótki przegląd, dzięki któremu właściciel wie, jakie jeszcze naprawy będą konieczne. Ponieważ Don nie dokonuje tych napraw i nie ma w tym żadnego interesu klienci są zadowoleni i zawsze wracają, pozostając przywiązani do usług tej firmy.

WNIOSKI

  • Ludzie często nie ufają firmom.

  • Widoczne efekty użyteczności danego produktu są skutecznym narzędziem sprzedaży.

  • Dodatkowe usługi, które nie są związane z działalnością firmy, polepszają stosunki między ludźmi.

  • Ustnie przekazywana reklama przynosi skutek gdy jest pozytywna.

  • Czas przeznaczony na zdobywanie klientów to czas dobrze wykorzystany.

  • Te cechy twojej firmy, które odróżniają ją od konkurencji, przyciągają klientów.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Dzień dobry, Jestem właścicielem firmy, prowadzę ja od 10 lat z sukcesem. Moje mikroprzedsiębiorstwo to zarówno forma zarabiania na życie jak i pasja. Na blogu umieszczam wszystkie istotne według mnie informacje o biznesie i księgowości!
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.