Rozwój i ekspansja firmy

Ustalając lokalizację firmy należy wziąć pod uwagę jej potencjalny rozwój i ekspansję. Mimo, że nie przyniesie to doraźnych efektów – opłaci się na dalszą metę. Kiedy zmienia się lokalizację firmy, klienci są zdezorientowani i w ten sposób dużo można stracić. Cena nabycia gruntu lub koszty jego wydzierżawienia stanowią część informacji potrzebnych do finansowej analizy przewidywanej lokalizacji. Drugą stronę równania trudno przewidzieć. Jeśli przewidywane czyste zyski związane z jedną lokalizacją przewyższają te związane z drugą, wtedy należy dokładnie przeanalizować inne czynniki. Aby podjąć decyzję, trzeba przeprowadzić analizę rynku. Innym czynnikiem, który należy wziąć pod uwagę wybierając lokalizację, są lokalne zarządzenia, prawa i przepisy. Wiele miast posiada zarządzenia mające na celu niedopuszczenie pewnych rodzajów firm do lokalizacji w strefach uznanych przez mieszkańców za nieodpowiednie dla prowadzenia pewnego rodzaju interesów. W wielu miastach zabrania się lokalizacji firm z licencją na sprzedaż napojów alkoholowych w pobliżu szkół. Ponadto żadne firmy nie mogą być zlokalizowane w specjalnie wyznaczonych strefach mieszkalnych. Wiele uodatkowych ograniczeń wpływa na lokalizację.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Dzień dobry, Jestem właścicielem firmy, prowadzę ja od 10 lat z sukcesem. Moje mikroprzedsiębiorstwo to zarówno forma zarabiania na życie jak i pasja. Na blogu umieszczam wszystkie istotne według mnie informacje o biznesie i księgowości!
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.