Szacowane koszty na poszczególne wydatki firmy

Reklama. Jej koszty trudno będzie ci oszacować na początku działalności firmy. Budżet przeznaczony na reklmę może się zmieniać, kiedy będziesz eksperymentował i szukał reklamy najlepiej odpowiadającej twojej sytuacji. Jednakże powinnieneś mieć przynajmiej pojęcie o przybliżonej wielkości tego budżetu w pierwszym roku działalności.

Koszty dostawcze. Jeśli dostawy są części twoich usług czy sprzedaży, będzie ci potrzebny budżet na tego rodzaju wydatki. W ich skład wchodzi koszt pojazdu, podatki i licencje, akumulacja, koszty paliwa i pensja dla pracownika zajmującego się dostawą.

Zaopatrzenie. Koszty nawet najmniejszej ilości używanych prze/ ciebie artykułów dodają sie w przeciągu czasu. Powinieneś zapewnić sobie odpowiednią ilość artykułów biurowych, takich jak papier, ołówki długopisy, notesy, teczki i inne. Będziesz też musiał zaopatrzyć się v, odpowiednie druki na faktury i rachunki oraz w środki czystości. Jeśli zatrudniasz pracowników, potrzebne ci też będą artykuły używane prze.? nich w szatni i pokoju rekreacyjnym.

Usługi zakładów użyteczności publicznej. Wydatki te są łatwiejsze do oszacowania, chyba że prowadzisz sezonowy interes. W ich skład wchodzą koszty telefonu, elektryczności, gazu, itp.

Ubezpieczenie. Przeanalizowaliśmy różne rodzaje ubezpieczenia w rozdziale dotyczącym tego problemu. Dowiesz się, jakie są miesięczne składki ubezpieczeniowe, kiedy zakupisz polisę ubezpieczeniową. Natomiast informacji o kosztach ubezpieczenia możesz zasięgnąć od razu od swojego agenta ubezpieczeniowego.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Dzień dobry, Jestem właścicielem firmy, prowadzę ja od 10 lat z sukcesem. Moje mikroprzedsiębiorstwo to zarówno forma zarabiania na życie jak i pasja. Na blogu umieszczam wszystkie istotne według mnie informacje o biznesie i księgowości!
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.