Szczegóły dla pracowników

W tym momencie ważne stają się szczegóły. Twoi pracownicy nie tylko chcą wiedzieć jaka jest twoja polityka, ale także czego się od nich, wymaga. Oto lista tematów, które powinieneś rozważyć.

  1. Godziny pracy. Jakie są normalnie obowiązujące godziny pracy? Czy jesteś tolerancyjny czy też chcesz aby pracownicy dokładnie przestrzegali tych godzin?

  2. Godziny nadliczbowe. Czy będziesz prosił pracowników o pracę w nadgodzinach? Jaką uzyskają rekompensatę? Czy będziesz wyrozumiały, jeśli nie będą oni mogli spełnić tej prośby?

  3. Harmonogram wypłat. Kiedy i jak często będziesz płacił pracownikom? Jakich potrąceń mogą się spodziewać? Czy zaoferujesz im stałe wynagrodzenie czy też zapłatę od przepracowanego czasu?

  4. Korzyści. Pracownicy zainteresowarii są korzyściami, jakie męże un, zaoferować twoja firma. Chcą oni Wiedzieć o:

urlopach emeryturze, okresach choroby nieobecnościach, świętach (płatnych lub nie), dyscyplinie zakończeniu pracy rezygnacji, ubezpieczeniach, rekompensatach, ubezpieczenich zdrowotnych, zwolnieniu (i jego powodach) przestojach w pracy ubezpieczeniach na życie

 5. Kontakty z klientami. Jak pracownicy mają odnosić się do klientów? jakich odpowiedzi mają udzielać przez telefon? Wiele z tych problemów zostało poruszonych w innych częściach tego podręcznika. Istnieją jeszcze inne tematy, które powinieneś ująć w swoim regulaminie polityki firmy.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Dzień dobry, Jestem właścicielem firmy, prowadzę ja od 10 lat z sukcesem. Moje mikroprzedsiębiorstwo to zarówno forma zarabiania na życie jak i pasja. Na blogu umieszczam wszystkie istotne według mnie informacje o biznesie i księgowości!
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.