Trwałe rejestry

Niektóre rejestry trzeba przechowywać przez lata. Twój księgowy może cię poinformować jaki okres przechowywania jest wymagany dla danego zapisu. Oto lista dokumentów, które powinieneś przechowywać przez kilka lat:

  • księgi kasowe

  • ewidencja środków trwałych z naliczoną amortyzacją

  • księgę główną

  • dzienniki

  • zestawienia finansowe

  • raporty rewizyjne

  • kopie raportów podatkowych

Pod koniec każdego roku budżetowego wszystkie te rejestry powinny być zebrane razem i umieszczone w łatwo dostępnym archiwum.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Dzień dobry, Jestem właścicielem firmy, prowadzę ja od 10 lat z sukcesem. Moje mikroprzedsiębiorstwo to zarówno forma zarabiania na życie jak i pasja. Na blogu umieszczam wszystkie istotne według mnie informacje o biznesie i księgowości!
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.